با هدف توسعه فناوری و نوآوری در استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان؛

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان،  این تفاهم نامه به منظور فراهم‌آوردن زمینه همکاری سازنده برای ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، توسعه فناوری و نوآوری در استان و حمایت از شرکت های دانش بیان در جهت اهداف و سیاست‌های کلان نظام در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی به امضای محمدحسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و دانیال صابر سمیعی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان رسید.

در این تعهدنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود خود در راستای اجرای مفاد این تفاهم‌نامه و انجام تعهدات ناشی از آن براساس استانداردهای تخصصی و حرفه‌ای معمول، تدوین و ارسال فهرست محصولات و خدمات مورد نیاز اداره کل به منظور تأمین توسط شرکت‌های دانش‌بنیان را بر عهده دارد.

از دیگر تعهدات اداره کل، اطلاع‌رسانی خدمات صندوق به مراکز آموزشی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد، مربیان وکارآموزان، به منظور تشویق آنان به کارآفرینی فناورانه و تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان؛ تسهیل بهره‌برداری شرکت‌های دانش‌بنیان از امکانات زیرساختی، کارگاهی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی اداره کل در چارچوب دستورالعمل‌های موجود است.

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان نیز در این تفاهم نامه معرفی محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش‌بنیان به اداره کل و ارائه تسهیلات لیزینگ به منظور تسهیل خرید محصولات و خدمات مورد نیاز آموزش فنی و حرفه ای گیلان از شرکت‌های دانش‌بنیان در چارچوب قوانین و ضوابط را برعهده دارد.

اين تفاهم‌نامه در 8 ماده و 2 نسخه  تنظيم شده و مدت این تفاهم‌نامه 2 سال از زمان امضای آن است که با توافق طرفین قابل بازنگری و تمدید است .

با هدف توسعه فناوری و نوآوری در استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان؛

  • تاریخ درج : ۱۳۹۹ يکشنبه ۶ مهر ساعت ۱۰:۵۰
  • تعداد بازدید: 807